tisdag 11 februari 2014

strutarna ska pimpas med washi-tejp

Har börjat få till kola-strutarna nu. Beställde självhäftande hyllremsa till dem, men de fäster så dåligt på omslagspapperet. Vanlig tejp fäster desto bättre, vilket fick mig att tänka på mönstrad tejp. Det hade ju varit lite kul med lite mönster på strutarna. Nu har jag beställt tre rullar washi-tejp från Py hobby som säljer scrapbooking material. Positivt att frakten var såpass billig, 12 kronor, när man får det levererat av Posten. (Tre tejprullar tar ju inte så mycket plats.) Annat var det med hyllremsan som jag beställde från Broarne. Den låg i en liten kartong som jag fick hämta i vår lokala butik. Affärsinnehavaren trodde jag hade beställt luft, det                                                                                      vägde ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar