lördag 8 november 2014

laddar för julmarknad

Äntligen är det dags för uppladdningen inför julmarknaden!
Idag började jag med att koka apelsinmarmelad med kanelsmak. (Recept från Allt Om Mat.)
Nästa helg blir det pepparkaksbakning. Farmors recept med farmors egna formar.
- Hur orkar du? Är en fråga jag ofta får.
- Vad då orka? Jag gör det för att jag tycker att det är kul! Det ger mig energi.
Något att se fram emot och förhoppningsvis kan jag glädja andra med mina hobby-projekt!
Jag har hittat hem till Instagram. Sök på @piakareri. Där lägger jag mina ögonblicksbilder från köket, men även bilder från resor, utflykter, godbitar från natur och trädgård mm.
Mycket socker blir det.....

Tänk om man kunde förmedla doften!

Häpp! 14 burkar till försäljning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar