fredag 27 juni 2014

Nästa marknad bokad!

Nu har jag fått klartecken från Ulricehamn!
Lördagen den 26 juli står jag på Stora Torget i Ulricehamn.
Det skall bli så spännande! En liten annan grej än att stå på ett tillfälligt "jippo". Nu får jag förhoppningsvis träffa de lördagsshoppande Ulricehamnarna. Men, kanske även lite turister. Kanske rent av utländska turister? Om jag träffar på några tyska och holländska turister blir jag inte förvånad. De gillar ju den här delen av vårt avlånga land, med skog, vatten och lugnet...

Jag tänkte testa att sälja lite andra produkter den här gången. Sist sålde jag marmelader och småkakor. Men även några loppis-"must have" om man är kaffereps-älskare, som jag!
Den här gången hoppar jag marmeladerna, behåller småkakorna och lägger till ett par andra av de produkter jag har i min repertoar.
Vilka? Kom till Ulricehamn och "see for your self".















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar