lördag 5 april 2014

moms-redovisning

Där satt den! Ikväll har jag fyllt i mitt livs första momsredovisning. För kvartalet januari-mars.Fyllde i den digitalt. Så bra! Man får respons direkt om man gjort fel. Och det gjorde jag. Ett antal gånger;-) Hoppas den blir godkänd även längre fram i processen. Jag är värdelös på att läsa bruksanvisningar.Eller rättare sagt: jag har inget tålamod när det kommer till att läsa dem.  Föredrar "trial and error";-) Jag gav mig DEN på att fixa det. Ibland blir jag revansch-lysten och vill ABSOLUT INTE ge upp. Dessutom klarade jag det själv, utan min man. Han sitter också och jobbar:-/ Är inte särskilt intresserad av min firma. Men, det är nyttigt för mig. Att klara mig själv, utan hjälp och stöttning. Känns desto bättre när man lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar